חדר אירוח לפי שעות

מה כוללים חדרים יוקרתיים או חדרי נופש לפי שעה? האבזור של החדרים דיסקרטיים והצימרים לפי שעות לא יורדים ברמתם מכל בית מלון מפואר.

 

בכל חדר אירוח וחדר אירוח לפי שעות ביכולתכם לגלות מיטה זוגית רחבה אשר מוצעת במצעים יוקרתיים ולבנים, מטבחון מצויד המכיל מוצרי חשמל וכלי הגשה, חדר אירוח רחצה מענג ביותר הכולל מקלחת, שירותים, מוצרי טואלטיקה ומגבות רכות, מערכת ישיבה ענקית מול מסך צפייה המחובר לכבלים ואפילו סרטי מבוגרים, מיזוג אוויר, רשת אינטרנט, ג'קוזי זוגי בחדר, פינת קפה טורקי איכותית, שתייה חמה וצוננת, מים מינרליים וכיבוד קל.

 

כמו כן לרשותכם יציאה למרפסת אינטימית עם פינות ישיבה שייכות, בריכה פרטית מאוד גדולה מול הנוף (לעיתים מחוממת ובעלת גג בימי החורף), ג'קוזי ספא שצפים, רעוש יבשה, פינת בר-בי-קיו אישית, ערסלים מגניבים, מדשאות רחבות וריהוט גן יוקרתי. מה עוד ניתן לקבל בחדרים או חדרים לפי שעה? תוכלו להשלים את הכיוף של החופשה בזכות ארוחות טעימות שתוכלו להזמין עד פתח החדר אירוח, ארוחות בוקר עשירות, ארוחות ערב וצהריים ברמה גבוהה.

 

כמו כן לרשותכם אפשרות להזמין טיפולי גוף מקצועיים לחדר ולבלות בנעימים מעיסויי זוגי רומנטי ומענג ביותר להשלמת הכיוף. ביכולתכם גם להזמין לכם מגשי פירות התקופה, יין יוקרתי, שוקולדים יוקרתיים, משקאות חריפים הכל כדי שתוכלו להרגיש כמו מלכים וכאילו יצאתם לנופש בבית מלון יוקרתי.. האם מקפידים על דיסקרטיות בחדרים וחדרי נופש לפי שעה? בחדרים ובמלונות לפי שעות בכל בארץ ישראל מקפידים רבות על עקרון הסודיות ולכן לרשותכם חניה צמודה ואישית, גישה נסתרת בזכות שער יפה חשמלי ולפעמים כניסה עם קודן, ניתן לבצע את התשלום בצורה אנונימית ללא מפגש- בתיאום מראש עם בעלי הבית. לרשותכם ארונית שירות שם תיהיה לכם האופציה להנחי את התשלום ולקבל את המפתחות לחדר ללא מפגש עם הבעלים.

 

בעלי המתחמים מבינים את הצורך של הזוגות להתבודד לכמה שעות או זוגות דתיים שמאוד חשוב להם עיקרון הדיסקרטיות והצניעות והם יעשו כל מה שביכולתם כדי שאתם תרגישו בנוח ופשוט ביכולתכם לבלות בנעימים מהחופשה ללא כל הפרעות ודאגות. פשוט לעשות חיים- כי מגיע לכם. האם יש אטרקציות בקרבת הצימרים והצימרים לפי שעה? תוכלו להתענג מהמון אטרקציות שנמצאות בקרבת אזור של המלונות והצימרים לפי שעות.

צימרים לפי שעה בתל אביב, המאפשרים אירוח שעתי, לינה ונופש בכל שעה ביום בכל יום בשבוע, ללא הגבלה בשעות קבלת החדר או בעזיבתו
חמישה כוכבים- מלונית מפוארת בלב תל אביב מציעה חדרי אירוח רומנטיים ודיסקרטיים להשכרה לשעות/לילות. מלונית חמישה כוכבים
חדרים דיסקרטיים ליד תל אביב, צימרים לפי שעה שעות ברמת גן יחידת אירוח קסומה השוכנת ברמת גן ליד תל אביב מציעה אירוח ברמה אחרת
לאב וילה בתל אביב- וילה צמודת קרקע המשתרעת על 200 מ''ר עם חצר מטופחת וגדולה. הוילה מתאימה להשכרה לפי שעות/לימי כיף/אירועים מיוחדים/שעות מנוחה

חדר אירוח לפי שעות

חדרי אירוח וחדרי נופש לפי שעה ביכולתכם לחפש בכל המדינה לכן אם תגיעו לצפון תיהיה לכם האופציה להשתעשע מאוויר צלול לנשימה ונופים ירוקים משגעים.

 

כמו כן תיהיה לכם האופציה ליהנות ממסלולי הליכה בטבע, מחנויות יוקרתיות, ממושבים וקיבוצים מפנקים, מתחמי ספא יוקרתיים, מסעדות בריבוי בכל מיני סגנונות, מתחמי קניות גדולים מאוד שפתוחים גם בשבת, אולמות קולנוע, מסלולי אקסטרים ועוד.. באזור המרכז ביכולתכם לבלות בנעימים מחיי לילה מגוונים הכוללים ברים ומועדונים שפתוחים כל הלילה, בבוקר לכיף מנמל תל אביב ויפו לשבת בבית קפה חם יוקרתי מול נופי הנמל, חנויות יוקרה, מתחמי קניות בריבוי, מדרחוב מושקע ועוד המון אטרקציות בלתי נשכחות..

כמו כן אם תחליטו שאתם רוצים חדר אירוח או חדר אירוח לפי שעות בדרום הארץ ביכולתכם להתרשם מנופי מדבר צהובים לקפוץ לים המלח הקסום, אולי לרדת לאילת וגם כן לכיף מכל הטוב שיש לאזור להציע. בחדרים ובמלונות לפי שעות ביכולתכם להזמין חופשה מפנקת בהתרעה קצרה בלבד.

 

כבר אין צורך לתכנן מראש חופשה ארוכה, לתאם תאריכים, לבקש חופש מהעבודה, לגלות מי שיהיה מוכן לשמור על הילדים קטנים, לחפש טיסות ודילים משתלמים של הדקה ה-90.. אם יש לכם כמה שעות פנויות במשך היום או שאם בא לכם חופש קצר זה הפתרון האולטימטיבי בשבילכם. בזכות טלפון קצר ביכולתכם פשוט לחייג ותוך שעות להיות בחדרים או במלונות לפי שעות בחרתם לעצמכם.

 

תיהיה לכם האופציה להגיע לחדר להשתעשע מאווירה הנהדרת שיש במקום, לשים לכם מוזיקה רגועה ברקע, למזוג כוס יין איכותית, לשבת בג'קוזי רותח ופשוט לבלות בנעימים מהרגעי אושר הקטנים שלכם.. אז אם בא לכם להפליא את בן/בת הזוג בחופשה קצרה ומרשימה כזאת שממש לא תוריד לו/לה את החיוך מהפנים לאורך תקופה כדי שתזמינו לכם צימרים או חדרי נופש לפי שעות. שייכות זה הדבר הכי חשוב בחיים שלנו ושייכות טובה דורשת השקעה מרובה וזמן יוקרתיות, לצערנו לא לכולנו יש את האפשרות פשוט לצאת לנופש ארוכה בחו"ל ולכן זה הפתרון המושלם בשבילכם.

 

גם אם הנכם חיילים או סטודנטים ואין לכם את האפשרות להוציא המון כסף על חופשה ארוכה גם הנכם ביכולתכם לכיף ולא לוותר על חופשה מרגיעה כזאת שתשאיר לכם טעם של עוד. בחדרים וחדרים לפי שעות תיהיה לכם האופציה לקבל שירות 24/7 ביממה ולכיף מפינוקים וריגושים ממש כמו בבית מלון מדהים. לכן אין צורך לוותר על חופשה מפנקת עם בן/בת הזוג בגלל מחיר או זמינות..

 

היום זה פשוט ולא קשה להתענג מחופשה רגועה עם בני הזוג שלנו במינימום מחיר ובמקסימום הנאה. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לכיף מכל הטוב הזה זה פשוט לגלות חדר אירוח שמוצא חן בעינכם לחייג ותוך שעות לכיף מחופשה ברמה גבוהה שממש לא יורדת ברמתה מכל בית מלון יוקרתי.

 

חדרים וחדרי נופש לפי שעות- לרגעים קסומים של חיבה ומנעמי החיים ממתינים  לכם בלבד ...