מלון לפי שעות

מלון לפי שעות

לא בא לכם חדר אירוח או חדרי נופש?! בא לכם תחושה של מלון, שירות חדרים יוקרתיים מלא, חדר אוכל, לובי להנות בו...פשוט בא לכם מלון! אבל...אתם מחפשים בקוצר רוח מלון לפי שעות! נו אז אין בעיה, הנכם במקום הנכון!

מלון בוטיק

לפעמים זה עניין של טעם, לפעמים עניין של נוחות ולפעמים אפילו עניין של תקציב, ישנם המון שיקולים שבגללם תעדיפו דווקא חופשה במלון ולא בחדרים או בחדרי נופש, גם היוקרתיים והחדשים ביותר. אז אם החלטתם להנות כמה שעות של גישה אידאליסטית לחיים, בא לכם לפנק את האישה או אולי את הגבר שלכם, לעטוף אחד את השנייה באהבה, להתנתק מהכל ולהשתעשע מכל שנייה...

 

חפשו לכם מלון לפי שעות, מלונות שניתן להשכיר בהם חדר אירוח לפי שעות כך שממש לא צריך לתכנן יותר מדיי, לא ימי חופש מהעבודה ובטח לא הוצאה כלכלית גדולה. בית מלון עם כל זה שהוא יחסית גדול ומספר הצימרים רב עדיין ישנה דיסקרטיות ודיסקרטיות, זאת אומרת, מעבר ללובי הכניסה, החדר אירוח או הסוויטה היא אינטימית שלכם, יש לכם רוגע ושלווה, שירות לקוחות עד החדר אירוח בכל שעה.

 

רק מה שכן כאשר הנכם מחפשים בקוצר רוח מלון לפי שעות וממש מחפשים דיסקרטיות ורוגע, הקפידו לבחור מלון שמתאים לזוגות, פחות מלון ההולם למשפחות, כי מן הסתם משפחות המגיעות לנפוש מגיעות להנות בבריכה, בלובי וזה לא בדיוק השקט שאתם מחפשים. אם חשובה לכם הסודיות ניתן לתאם מראש את התשלום ואת קבלת החדר אירוח, ואפילו לא לעבור בדלפק הקבלה, בדיסקרטיות מלאה חדר אירוח לכמה שעות, כמובן שאת החדר אירוח תקבלו עם סדינים לבנים, נקיים ומיטה נוחה ורכה, חדר אירוח רחצה עשיר, מגבות וחלוקים נעימים, תמרוקים ופינת קפה טורקי מאובזרת.

 

 

ספא חאנים מרחצאות

תוכלו להזמין טיפולי ספא, ארוחות עד החדר אירוח ועוד שירותים שישלימו לכם את הטעימה וכמובן הכל גם במחיר הראוי לכל כיס. שוב אין צורך להפסיד ימי עבודה או לתכנן רגיל לברוח מהשגרה לכמה שעות של הנאה וחיבה, לכבות את הסלולר, לשכוח מהכל ורגיל להרגע ולהתפנק. יתרון נוסף של מלון לפי שעות הוא הזמינות, ניתן לחפש מלונות כמעט בכל פינה בעוד בשביל חדרים או חדרי נופש צריך לפנות גם תקופה נסיעה.

 

אז הגענו להחלטה, הנכם חייבים כנראה מלון לפי שעות, אז אל תבזבזו את הזמן הפנוי במחשב, הזמינו לכם כבר עכשיו חופשה ואל תשכחו לנצל כל שניה.